tisdag, mars 11, 2008

I feel good

Idag har jag haft en av de bättre dagarna på länge.
Har haft en del jobb-problemas hängande över mig, men idag verkar det som att de kommer lösa sig utan att jag behöver bekymra mig det minsta och jag är så GLAD! Sådär glad så det känns som en sten har släppt från kroppen.

Nu kanske jag kan lägga energin åt något annat håll än att bara gå å grunna på jobbet och vara på allmänt dåligt humör.
Nu kanske jag till och med orkar umgås med folk =)

Men skämt åsido. Våren är ju på väg. Har ju närapå varit ljummet ute i eftermiddag och med lite värme blir Nilsson genast på ett bättre humör.

Herregud! Jag käner mig nästan euforisk, men nu mår jag bra! Nu känns det riktigt bra. Nu känns det som livet har återvänt i kroppen.
Men, visserligen är det ju bara ett människoliv. Man vet ju aldrig vad som lurar bakom hörnet. I morron får jag mig väl en käftsmäll igen så jag kommer ner på jorden.

Men tills dess tänker jag suga på karamellen, ta en dusch och må lite mera gôtt!

Inga kommentarer: