måndag, mars 17, 2008

Köpa köpa köpa

Ja, jag vet...tre blogginlägg på en dag, det är inte likt mig på senare tid. Man kan ju nästan misstänka mig för att ha ett liv. Men tji fick ni. Tydligen består en större del av mitt liv av att sitta vid datorn och klicka till mig en hel del idiotköp.

Köpte ett par jeans, visserligen billigt, på Tradera igår. Kruxet är bara att jag, redan när jag bjöd på dem, misstänker att de kommer vara för stora. Men, men, den som lever får se.

Sen var det ju trosorna då. Dom för 169 spänn. Dom som jag köpte fast det inte ingick uppvisningsgaranti.
Dom var hur som helst verkligen jättesöta. Rosa boxer med spets. Storlek medium. Medium i STORBRITTANNIEN alltså. För dom var ju typ storlek large. Visst kan jag väl ha dom. Perfekt om man hoppar upp och ner i vikt som jag gör. Men jag kommer nog använda dom ändå.
Risken är dock att dom ramlar av. Men vaddå? Det kanske är det som är meningen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Börjar ana ett visst nytt beroende hos fröken Nilsson;)???hm...???
men du unga,vackra gymnast(tihi Nåväl ca 66,666666% stämmer ju iaf=)ASG!!!)tror bestämmt att ja börjar att gilla din blogg igen...3 inlägg på en dag:D me like keep up!!!kram vi ses på stan /S

C.Nilsson sa...

Att du är ett sånt mattesnille gumman! 66,666666% Jag är imponerad! Kram