onsdag, mars 19, 2008

Humörsvängningar

För att återknyta till funderingarna över min korv-blogg häromveckan, kan jag nu meddela att jag även lider av grava humörsvängningar. Som vanligt skäms jag över mig själv för att jag är en sån surf***a ibland.

Dagen började kass. Fortsatte i samma spår och runt middagstid satt jag å gjorde terapiarbete med tårarna brännande under ögonlocken.
Måste försöka sopa undan alla måsten som egentligen inte är några måsten. Saker som jag gör "bara för att". Saker som jag inte vill göra och som jag har all rätt att inte göra.
Oj, verkar det rörigt? Men Välkommen då till mitt liv.

Ett av mina impulsköp på Tradera hade landat i brevlådan när jag kom hem.
Ett stycke Acne jeans för ynka 250 pix och dom satt som smäck! Å vips så var allt det arga och sura som bortblåst. Visserligen måste byxorna kapas sisådär en 30 centimeter, men det finns väl nån som kan sy på min symaskin. Jag gör det i alla fall inte.

Sen vankas det släktträff hemma hos mig på lördag. Ja, naturligtvis inte min släkt för den är ju så gott som obefintlig. Men det finns tydligen en annan familj som trivs i mitt sällskap och vill umgås.
Jättekul tycker jag. Men jag misstänker att frun i huset mest är sugen på lite sing-star och vem är inte det =)
Gnällbältes-Emma är också hjärtligt välkommen om hon vågar lämna sin hydda därborta på närkesslätten!

Kramar från mig, som just nu känner att jag ger det här jordelivet en chans till. Men det hinner säkert ändras innan dagen är slut.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stämmer att jag är sugen på lite singstar, men jag vill också se hur du har fått det efter renoveringen ha det så bra så syns vi på lördag!

Anonym sa...

Kan vi få se den glada Catti på jobbet i morgon kanske?? Nu är det nära 4 dagar ledigt och ganska mycket fest typ lr?? Hoppas att du inte låter den där flaska som det går ryckten om stå kvar efter påsken, den kan ju dunsta bort =)

C.Nilsson sa...

Bra Maria!
I morron blir det bara glada miner på LSD, jag lovar! Men flaskan förblir ORÖRD, liksom jag *asgarv*

Anonym sa...

Nu ska vi inte ljuga allt för mycket catti angående det där med orörd.....