måndag, mars 24, 2008

Engagemang

Klockan har blivit eftermiddag och jag har engagerat mig färdigt för idag. Städat till hälften, diskat hälften av disken och lagat en gourmetlunch till mig och Isak.

Hade egentligen tänkt engagera mig mer den här dagen, men nu känner jag mig färdig.
Soffan har inte fått den uppmärksamhet den förtjänar, så jag tänker besöka den för att smälta maten i vertikalt läge.
Läsa bok eller zappa på teven. Kan ju vara nån intressant repris typ "Jesu 7 sista ord på korset". Fan vilken svada han måste haft sådär på slutet. Undrar vad det var han sa? Typ "kan nån ta ut domdär jävla spikarna" eller "glöm inte extra pepperoni på min kebabpizza".
Man kanske skulle sett programmet i alla fall.

Har i alla fall tänkt kolla på "Supersize me" som går i eftermiddag. Somnade när jag försökte kolla sist. Men jag lovar att man inte var sugen på junk-food efter det jag hann att se i alla fall.
Skrämselpropaganda på högsta nivå. Den som blir sugen på donkan efter den filmen måste va sjuk eller bara ett riktigt matvrak.

Nä...här blir inget bus gjort.
Peace hörni!

Inga kommentarer: