lördag, mars 22, 2008

Bättre - Idag alltså

Jag dog inte igår. Men det var sååå nära. Tror jag i alla fall.
Några få ljusglimtar fanns det visserligen, men i det stora hela var det mesta svart hela dagen.

Idag känns set dock mycket bättre. Har kaffe på G, är halvpigg men har som vanligt tusen saker att stå i. Men det här världssamvetet jag går och bär på, det får vänta tills en annan dag. Idag ska jag ha kul.

Några måsten har jag dock idag. Isak behöver ny jacka. Helst ska det vara en såndär dyr jävel i nån form av windstopper material, men vi får se hur det blir med den saken. Har jag tur är det rea någonstans.
Måste även leta på sytråd i lämplig färg så att jeansen kan sys upp. Det får nog min ömma moder göra, men hon vet inte om det än.

Hade ju inte skadat med en lite mer noggrann städning när man ska ha gäster. Men det brukar ju va så med gäster, att dom har en förmåga att ställa till det för en så jag lägger ingen mer energi på detta tror jag.

Nä, nu ska jag värpa ett par ägg och göra påskfrukost som man väl SKA när det är påsk.

Inga kommentarer: