lördag, mars 15, 2008

God morron

Har som vanligt sett fram emot sovmorron en hel vecka, men vad händer!? Klockan halv 7 slår jag upp mina blå!
Visserligen vaknade jag i soffan, vilket inte var någon större skräll, men jag tror inte jag sovit längre om jag legat i sängen.

Kravlade mig hur som helst in i sovrummet för att sova vidare, men icke då. Klarvaken som en smällkall vintermorron.
Tycker det börjar gå till överdrift det här med min vakentid. Somnar ju inte precis vid sjusnåret på kvällen heller.

Så vad gör man med en gråmulen lördag då? Förmodligen ingenting. Visserligen suger det nåt grymt i shoppingtarmen, men om jag håller mig lite till så kanske jag har mer pengar att bränna. Eller...nä, det har jag ju inte. Fick inbetalning på bilskatten igår. Blir nog ingen shopping än på ett tag. Förutom de där söta "trollerna" som jag beställde på nätet till överpris. Men dom var ju såååå söta.

Nä ni! Lite java på det här å så får vi se hur dagen blir. Tänkte försöka mig på att spå i kaffesump.

Ha en bra dag!
Pöss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har det bra du ...som kan somna om. Vi som kör P-star hela nätterna...vi får minsann inte sova...Ha en bra dag.