tisdag, mars 18, 2008

Inget särskilt

Jag har orkat ringa han som ska fixa min bil. Nackdelen är att jag får gå till jobbet i morron för jag fick inte tag på nån cykel. Gör i och för sig inget att ta en promenad på morronkvisten MEN det lär inte bli något hejdlöst snooze:ande i morron bitti. Ska fundera på å lägga mig i tid. I morse var klockan bara 5 när jag sömngick från soffan till sängen.
Håller tummarna för att det bara är lite rost på bromsarna.

Annars händer inget spännande i mitt så kallade liv. Ska börja ta tag i städningen nu så jag hinner stöka till ordentligt tills det blir långhelg så jag har något att sysselsätta mig med då.
Funderar över om jag ska gå igenom mina tre högar med viktiga papper också, men jag vet inte...dom kan nog ligga till i morron.

Tycker lite synd om övertidarna på jobbet som har så helsikes mycket jobb. Gnällde lite å deras vägnar så dom får pizza ikväll.
DET måste väl ge extrapoäng på listan skavisläppainhenneihimlenellerskicka´naraktnerdirekt.

Lönebeskedet damp ner idag också. Oj, oj, oj.
Om ens barn har smittat en så man blir sjukskriven så måste man väl få ta ut för förlorad arbetsersättning från barnets konto? Eller vad tror ni?

Inga kommentarer: