måndag, mars 24, 2008

Avdelning värdelöst vetande

Jag drack alkohol i lördags.
Det innebär att min kropp binder otroliga mängder vätska dagarna efter. Jag ser ut som en svullen ond docka. Och jag känner mig som en svullen ond docka. Det liksom stränar i skinnet så fort jag försöker le och när jag tittar ser jag bullarna på mina otroliga kinder. Herregud säger jag bara! Jag har förvandlats till en megasvullen jättebaby!
Finns det nån som har tips på hur man får bort det?

Måste försöka aktivera mig idag, så är det bara. Det enda jag kommer på att sysselsätta mig med är, som vanligt, städning, men si det finns det ingen som helst lust till så den tanken knuffar jag åt sidan direkt.

Tror jag åker till min enda vän i världen och hinkar lite java och funderar lite till.

Måste byta en lampa på biljäveln också. Ska besiktas senast 27:e å det är ju nu till veckan om jag inte minns fel.
Jag hatar att besikta bilen. Å den där jävla kön till efterbesiktningen brukar ju va hur lång som helst. Tror jag ska försöka boka en tid istället. Orka stå i kö.

Och i morron är det jobb igen. Ska ha halvtids kontorstjänst. Undrar om man får se ut som en ond docka när man jobbar på kontor. Är lite orolig över det där faktiskt. Jobbar man på verkstad gör det ju inget om man ser ut som ett åkerspöke. Mina arbetskamrater har jag ju skrämt livet ur för längesen så dom är vana. Men the Office...antar att man i alla fall måste kamma sig innan man dyker in där.
Oooo, vad jobbigt.

Inga kommentarer: