fredag, mars 28, 2008

Saknad

Bowling med jobbet idag. Och jag var inte med.

Det är inte utan ett självgott leénde sprider sig på mina läppar när jag konstaterar att dom faktiskt har saknat mig.
Redan i morse messade kontorstanten och frågade om jag inte kunde kurera mig till kvällen.

Det kunde jag inte. I morse var jag nämligen levande död.

Fick dock rapporter och bilder från tillställningen, så förmodligen så tänkte dom på mig hela tiden.

Danne avgick tydligen med bowling-seger (ja, jag var ju inte med) och Thom fick som vanligt se sig slagen. Har för mig att det var samma visa vid femkampen i somras. Då minns jag inte vad han skyllde på, men nu skyller han på bajssjuka. Som om det skulle vara något tillfälligt...

Öldrickningen var det tydligen också dålig kaliber på. Antar att Danne vann den med. Men det är väl inte så svårt att slå Pomperipossa nr1 som meddelade att hon druckit två stycken klass 1!

Nä Kamrater! Skärpning!

Hur som helst betalade jag inga räkningar igår så nu sitter jag mest och försöker att inte köpa något på Tradera eller nån annan sida med så´na där grejer man bara MÅSTE ha.

Eftersom jag efter en tids sjukdom har blivit smått religiös tänker jag nu sätta mig och be till Gud att jag är frisk i morron. Vore kul att få känna sig som en riktig människa igen.

Inga kommentarer: