onsdag, juli 02, 2008

Väntar...


På kvällskvisten kom vi på att Isak hade fått ett tält när han fyllde år och operation uppställning inleddes.

Efter lite om och men fick vi ihop det utan att jag hade blivit vansinnig och utan att vi blivit osams.

Hade ju tänkt att grabben skulle flytta ut dit för att återvända i november - december nångång. Men att sova i det var tydligen inte aktuellt idag i alla fall.

Funderar på att snabbkyla några fler bärs (har tagit en idag) och gå ut och lägga mig där själv istället.

Är lite spänd inför nästa vecka också. Det kanske kommer någon och stannar här ett tag.
Vi får se hur det blir.
Jag tror vi gillar varann och det pirrar lite i magen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

oooooh pirr i magen vill jag också ha! lyckans ost, hoppas det går fint det där! :)

Jag har i september, men jag har TVÅ tider då så det kommer kosta några tusen så jag ska kolla lite runt om i länet om det finns i augusti!:)

Anonym sa...

Kan det vara en mörk man i sina bästa år?

C.Nilsson sa...

Jajjamän dumper, huvet på spiken! Gillar ju män som kan riva i lite...