torsdag, juli 17, 2008

Nedräkning


Idag har Agniezka varit här och städat igen. Hon tycker jag ska ha det rent och fint när jag går på semester i morgon.

Eller ja, halva huset är städat, Agniezka är trött nu för hon blev tvungen att ställa sig och laga mat mitt i alltihopa.

I morron vankas det äntligen vaxning av ben och bikinilinje (jävla löjligt namn det där. Fittkanten är väl mer rätt benämning. Man har väl inte bikini jämt eller?)

Så är det någon som vill att jag virkar ett smycke av hår eller nåt så hör av er senast i morron eftermiddag för annars åker det i sopen.

Nu ska jag se till så Agniezka dammsuger vardagsrummet och sen säger jag nog hejdå till henne för den här gången.

Själv ska jag hänga tvätt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis som fan till din semester som börjar imorrn!
Maria...spôrty spice...nja, det är mer min framtida make som vill att jag blir lite mer sportintresserad =)

Anonym sa...

haha fan vad du är go! ( Visslar tillbaka o moonar litegrann för skojs skull! ) Nu tänkte jag kolla på SAW, gjorde ett försök klockan 3 på natten sist men somnade, konstigt! Antar att jag inte får se slutet idag heller så trött som jag är!

SÖV GÖTT som de säger i fraggelbyn! :)

Anonym sa...

Nee jag kollar inte riktigt på det där.. :) Gjorde det förr.. Forsman är en han! :) Vad ska Catti hitta på i helgen då?