lördag, juli 19, 2008

Såna är dom


Nyss hemkommen från en liten roadtrip med min cykelpåköööpet.

Varit och hälsat på Min Enda Vän I Världen så hon fick visa mig hur långt hon kommit med vårat vinhus. Eller...hennes växthus var det visst.

Hur som helst så dracks det lite öl och sladdrades det lite strunt. Var ett tag sen så vi hade lite catch up att ta tag i.

Har tänkt att knoppa in nu inom en väldigt snar framtid. Har dock inte bestämt mig för om jag ska "sova sängen" eller soffan.

I morron är det jakt på glammig klänning och ett par onödiga skor som gäller.

För övrigt kan jag göra följande konstaterande följande i den tidiga sommarnatten:

Frk Källgren har tagit bort alkolåset på sin blogg.
Bella är lika busig som hon utger sig för att vara.
Linda Rosing (jamen jag KAN bara inte sluta å läsa skräpet) har köpt ett par LÅNGA skor och Dum-Per har rakat pungen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ju hittat hit till dig också tack vare fröken K och du är min bloggidol, hihi ;) Hoppas du kommer till KD snart så man får träffarej :)

Anonym sa...

Ooops...menade inte att vara anonym, är bara jävligt trött eller nåt.

Anonym sa...

Hi hi hi, alkolåset ska på igen. Det va obehagligt imorse när jag fick läsa min egen blogg för å minnas vad jag skrivit =)