torsdag, juli 03, 2008

Han kommer!

Nu är det klart att jag får besök på söndag och han stannar en hel vecka!
Så jäkla typiskt bara att jag jobbar, men det var nu det stämde bäst så det gäller att passa på.

I morron är det personalfest eftersom första gänget drar på semester nu. Det blir öl, yxkastning, försökaträffachefenmedpil och middag.

Jag har fått presenter av Mannen Som Har Allt (ja, visst är han väl rar och han har verkligen ALLT)
Det var såna där pyttesmå självlysande rör som alla småkidz brukar ränna runt med.

Själv ska jag stoppa dom i BH:n har jag tänkt.

Go`natt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du märka ut nån "väg" eller nåt med lysrören?....Ryktena går om nåt nakenbad!!! Berätta nu för fanken!!!BLOGGA !!!Världen vill ju veta vem du har träffat....

C.Nilsson sa...

Här avslöjas NADA! Min mun är som vanligt förseglad. För mig att veta - för dig att lista ut

Anonym sa...

haha tror du inte? Det tror jag ! :)

Jag är också nyfiken.. Men det är jag iofs alltid... :)

Kolla in min nuvarande snygga gula färg på håret på bloggen! :) Jag har blitt en riktigt läckertbit sen jag tog ann blekningen haha.. hua!

Anonym sa...

Men du kan väll ta med "han" till jobbet ju !!!!
Han vill säkert ligga vid dina fötter :D