söndag, juli 13, 2008

Kåta vs Bögar


Håller som bäst på att smida planer inför nästa helg. Min första semesterhelg.

Ska åka och hälsa på Johann(a)es i Stockholm och bara glida runt. Annars vet jag hur det blir: bränner hela semesterbudgeten på shopping redan första dan och sen är det kört.

Nej, nu ska jag bara gå in i dom där affärerna som vi inte har här i närheten.

Hur som helst var det bara bestämt att vi bara skulle gå på krogen på söndagen. Men så yppade han i telefon att det vankades jättepartaj på lördag med runt 2000 amerikaner som anländer huvudstaden i nån form av båt, och hade jag kanske lust att gå? Jajjamänsan det hade jag!

Har nu läst den lite mer finstilta infon om kalaset och visst vankas det cirka 2000 amerikaner. 2000 amerikanska bögar alltså!

Ja, ja, är helt övertygad om att det kommer bli gala hur som helst.

Annars får jag väl boka in mig på hotellet i Rörvattnet.

Fick ett telefonsamtal från Stora Brorsan som meddelade att på det hotellet kunde man boka antingen hotell-konferens eller KÅT-konferens.

Jag vet i alla fall vilken jag skulle valt.

Inga kommentarer: