söndag, juli 20, 2008

Olla!

Sitter och försöker få in lite flashiga bilder från igår, men det funkar inge vidare.
Min käre vän har ju Windows Vista och det är absolut inget för en som inte kan med datorer.

Igår försökte vi föra över lite musik från mobilen till datorn. Det slutade med att musiken försvann från mobilen...

Ska försöka få tag på VärldensbästadataPeter och se om han kanske kan lotsa mig.

Nu är det röjning av lägenhet som gäller innan vi ska ge oss på drinkarna.

Sen får vi se om vi får in några bilder. Annars får ni väl köpa Hänt Extra till veckan.

Kolla in det här och skratta tills ni gråter!
http://youtube.com/watch?v=3Gc3FkUgSuI

(Ps. BOBBY var på samma ställe igår, men jag missade honom - Rackarns!)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, måste bara säga att din annorludna blogg är väldigt rolig!

Puss hare bra!


<3

Anonym sa...

Hello friend, hemma igen?
Nyfiken på hur du haft det.
Kram

Anonym sa...

Hi kompis!
Också nyfiken...
Har du passerat gurkstaden på vägen hem från Sthlm?
Om du inte redan åkt förbi är du välkommen på ett stop inkl mat, sov och rosé.
Kramisar PyttipAnna

Anonym sa...

Ut med det gamla å in med det nya...
www.likas.blogg.se

C.Nilsson sa...

Annapyttipannagumman! Eftersom bensinen är så dyr så jag inte längre har råd att klippa gräset (yeees!)så åker jag tåg. Skulle ALDRIG ta mig en frest att bara åka igenom utan att säga hej. Men rätt som det är dyker jag upp. Kram