fredag, juli 25, 2008

En liten puss


Snacka om att ha prickat in rätt vecka för att börja semestern. Vilket underbart väder det har varit idag och vattnet är ju hur badvänligt som helst.

Packade mig iväg till en badstrand runt lunchtid och låg och småpratade några timmar med två andra trevliga tanter som också vågat sig dit.

Har letat efter riktig pressarolja (den där farliga sorten som på sin höjd har solskyddsfaktor 2) så jag kan steka fläsket riktigt ordentligt nästa vecka. Men det går fan inte få tag på det i den här lilla skitkommunen.

Vägrar åka två mil för enbart sololja. Men vi får se hur det känns i morron. I värsta fall får jag väl ta olivolja.

Sonen och jag åker ju till kusten på lördag och sista dagen brukar vara vikt för totalt ohälsosamt solande med olja och tändsticksask mellan skinkorna så man blir brun ända in.

Just ja Källgren...Råkade springa på Tobias från Let´s Dance när jag var i Stockholm.

Eftersom jag druckit en hel del drinkar och läser hans blogg och eftersom vi har en gemensam bekant, så tyckte jag det var självklart att jag skulle stövla fram och småprata lite...

Killen var supertrevlig och strålade som 10 lyckade sommarpartaj, log med hela ansiktet och skrattade konstant. Till och med en surkärring som jag kunde inte låta bli att dra på smilbanden i det sällskapet. Vilket vitaminpiller!

Som det alltid gör när jag träffar nya killar slutade det med ett riktigt grovhångel.

(läs: sista meningen är som vanligt ljug)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aaaaawwwww....värsta kändisen!!!!
Du vet att det finns en tjej här i Karlstad som bara längtar efter å skicka sololja till dej =)
Kram

Anonym sa...

Vafan sicken lyckost du är dåda! :) Jag grubblar lite på om det är samma person på alla kort, han såg så allvarlig ut.. Fin dock höhö..

Jaa jag spyr på detta jobb schema just nu.. Jobba natt hade suttit fint denna vecka faktist..

C.Nilsson sa...

Det är Johannes som är allvarlig...