fredag, juli 18, 2008

Semester!


Så äntligen blev det semester!

4 veckor av dekadent leverne och total ansvarsfrihet. Klackarna i taket hela tiden. Om man får fantisera lite alltså...

Nu är det dags för sista röjet härhemma och, som jag tidigare nämnt, röjning av diverse ludna partier.

Håller som bäst på att vädra ur huset. Prinsen av Axe har ju varit hemma och det verkar som han parfymerat sig riktigt ordentligt innan han gav sig iväg.

Sen ska jag ta en såndär god och riktigt iskall öl. En som legat och väntat en vecka och är så kall så det immar på kinderna.

Säkerligen kommer det även imma på ögonen också vad det lider. Men det får inte bli för mycket. Måste ju upp med tuppen och haffa ett tåg rätt tidigt i morron.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kapsylen av....psccchhhhh...jag knäpper en med dej =)
Kram

Anonym sa...

Megagosemester..!!

Anonym sa...

Haha lite det som var meningen.. Jag har nu upptäckt att jag kan göra så på vissa inlägg, folk kan inte kommentera om jag inte vill mouhahah!

Fan vad gött med semester, en annan ska njuta av två lediga dagar nu.. Har två helger framför mig med jobb nu annars woho! :) Känns som det kvittar faktist! :)