tisdag, juli 15, 2008

Igen

Tycker jag varit storsint och strukit ett streck över ett problem som funnits med en person i min närhet. Som alla säger: Det är ju smidigast när det funkar.

Jag tog emot något som jag trodde var en utsträckt fredspipa, men har nu fått veta att blivit huggen i ryggen och jag blir så jävla less.

Fast egentligen är jag inte förvånad. Visste innerst inne att det skulle bli såhär.
Tänker dock inte gå vidare med detta eftersom jag av erfarenhet vet att jag får skulden.

Och förresten är jag alldeles för gammal för sånt här jävla skittjafs på fjortisnivå.

Ensam är fan inte alltid stark (inte jag i alla fall) Men nu tänker jag återgå till mina gamla invanda mönster och inte lita på en jävel. Inte berätta ett knyst för någon förutom dom där som jag valt ut. Dom som inte ens är lika många som fingrarna på min hand

Inte så jävla konstigt man blir bitter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä, inte så jävla konstigt att man blir bitter. Jag har åxå provat det där med å få en kniv i ryggen, inge skönt alls =(
Kram