torsdag, juli 10, 2008

Vadfanskajaghaförrubriktilldethärdå...

Jag valde själv att inte börja min semester förrän vecka 30.
Känns som jag återigen gjort fel val.

Jag avskyr när mina vänner, semesterfirare eller inte, säger att "det kommer bli högsommarvärme nästa vecka."

Men, men, det är väl min vanliga tur: fel val hela tiden.

Måste lägga mig och sova för det känns som hjärnan smält.

Agge har utvecklat ett starkt beroende under tiden hos mig. Han dricker hela tiden. Vet inte riktigt om det beror på mina dryckesvanor eller värmen.

Pratade med hundägaren idag som besviket deklarerade att han numera utvecklat fiskfjäll som gör att han inte kan vistas i solen alls.
HA! - så går det om man drar till Grekland utan att ta med mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart som fan det blir värme när du blir ledig! Å du vet att i Karlstad skiner solen alltid...förutom just idag å igår å hela veckan innan...men ändå!