onsdag, juli 23, 2008

Hemma igen


Så är då årets mammasemester avslutad. Inte för att det blir speciellt mycket semester när man åker till Stockholm, men det är ju skönt att bara få komma hemifrån.

Har inte shoppat speciellt mycket. Orkar inte riva bland rearesterna som ligger överallt i affärerna från golv till tak.

Köpte bara 2 väskor, 4 par skor, några toppar och lite småsaker. Ja, liiite slank det allt ner.

Var på gayfest på Berns i lördags. Hade jätteroligt och träffade en massa roliga och märkliga människor. Det är faktiskt kul med lite ytlighet när det ingår i ett helt koncept.

Skulle dock gärna gå dit en "vanlig" kväll också för lokalerna var ju helt otroliga och det var skönt att stå på en terrass och sippa lite rosé och försöka smälta in efter bästa förmåga.

Enligt Johannes så missade jag en del kända ansikten och att försöka jaga efter dom för att få en liten glimt var det inte tal om.

Fick dock med mig en liten goodie-bag i form av ett litet händigt plastfodral innehållande kondomer, glidmedel och utförlig instruktion om hur kondomen sätts på: om den känns för stor så dra den över pungen så sitter den bättre.

Vätskeersättningen funkade utmärkt eftersom jag inte hade tillstymmelse till bakfylla på söndagen då det var dags att ge sig på drinkarna.

Känns ganska lyxigt att sitta och dricka lite drinks samtidigt som man får make-up:en fixad. En timma tar det att dölja alla skavanker, men ändå syns jag igenom både här och där.

Träffade en glad man med slät panna som talade om för mig att det inte var några som heeeelst problem att fixa min rynka mellan ögonen med botox. Yiiieeehaaa!

Oj, det blev långt. I´ll be back!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm...jag saknar en bild ;)
Kram