tisdag, juli 08, 2008

Vilse i pannkakan

Tog vägen genom skogen hem från jobbet idag.

Gick där och pratade i telefon i godan ro, Agge lufsade sin egen väg, när jag upptäckte ett hus jag inte räknat med att se på hemvägen.

Vart fasiken var jag? Jag hade visserligen inte gått speciellt långt och jag var inte heller speciellt lost, men jag var inte på väg åt rätt håll i alla fall.
Men skogsmulle som jag är, ändrade jag raskt kurs och hittade hem till slut.

Nu blir det lite vila innan vi tar en kortpromenad hem till Agge.

Sen måste jag nog dyka ner i tvättunnan. Vankas ju partaj i helgen - igen och man kan ju för guds skull inte bli sedd i samma blåsa två helger i rad!

(Gött det är att Agge ligger helt knäpptyst och möjar på gården medan grannskapets alla hundar skäller sig hesa. Tror ni jag dynglåtsas att han är min? Dutti vovve!)

Inga kommentarer: