måndag, juli 14, 2008

Inge sting

Jag tror jag för tillfället har tappat blogg-stinget. Inte för jag tidigare haft speciellt världsomvälvande saker att förtälja, men nu är det liksom tomt.

Går mest omkring som i dvala och ser fram emot den kommande semestern. Finns de som redan haft sin ledighet och lite lustigt så känns det därmed ännu bättre för mig som har mitt kvar.

Agge återbördades till sin riktiga familj (dom som utger sig för att tycka om honom mer än jag) igår. Vi grät lite båda två och lovade att hålla kontakten. Hur som helst så står han ju överst i min telefonbok.

Jag fick presenter som tack för hjälpen med hundvakt.
Säger bara att den hussen vet vad en kvinna uppskattar: 4 liter sprit! (eller är det bara för att han känner mig?)

Nu funderar jag om det är menat att jag ska dricka en flaska i veckan under hela semestern, eller om jag ska klämma en flaska varannan dag under en hel vecka.

Eller så är det bara menat att jag ska titta på dom fina flaskorna.
Det brukar faktiskt, med facit i hand, oftast bli bäst så.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha Ja visst är det roligt? :) Jag tycker det är lite upppiggande att logga in och se dessa upprörda svar jag fått haha!:) Ta åt mig är ingenting som skulle ske om inte Jesus visar sig för mig.. Och är man anonym så tycker jag mer eller mindre att det är pinsamt! :)

Lyssna på bästaste låten på bloggen nu som jag la upp haha!:) Den måste du ju känna till? :)