söndag, juli 06, 2008

Gossegris


Och nu är han äntligen här! Min mörka, ståtlige lilla man. (Visst är han gullig Bella?)

Vi har det bra och myser, men han tycker inte om att jag sitter vid datorn. Kommer och buffar och vill gosa istället.

Helgen som var började med en rivstart. Hann knappt hem efter jobbet förrän det vankades after-work på den lokala kinesen.

Sen var det femkamp som jag som vanligt inte vann. Luftgevär, yxkastning, bågskytte, blåsrör och frågesport stod på schemat.

Jag totalbommade inte i något. Jag var inte heller (för ovanlighetens skull) lika klåfingrig som lille prinzenkorven som inte kunde hålla fingrarna i styr, utan han skar sig på den sylvassa yxan. Smart knep om man vill skylla ifrån sig dåliga resultat.

Under spelets gång rann en och annan öl nedför strupen och så även under den följande middagen. Därmed fick jag inleda efterfesten med vattendrickande i över en timma, men sen var det på igen.

Kul var det, men det värsta är att jag fortfarande känner av det.

Fan! Håller nog på att bli gammal trots allt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan en liten pottis!:) Vill också ha en sån där så fina såå.. Fast rizz är nog min lilla ängel ändå..

Såg förjävla bra ut på bilden du,, dina luftgevärs skills verkar sitta stenhårt iallafall! :) hihi..

NU kan du ju kolla in mina nya frilla ( ne inte rakat av mig ) utan färgat igen ) Jag måste ha något fel nånstans.. Men det var gult igår och håret höll på att gå av hahaha..

Anonym sa...

haha Rizz "pappa" säger att jag handlar på Lidl haha! :) Köper jö min hårfärg på ICA för bubblan haha! :) Aah man blir mörk ändå haha..

Jag börjar klockan 2 imorgon, har ångest haha.. FET ÅNGEST.. Jag vill vara lat och vara hemma! Vore trevligt om någon annan håvade in cash till mig haha! :)

sov gott

Anonym sa...

Ha ha ha, jag trodde det va nån mystisk man som skulle komma...
Nyladdade batterier i Karlstad = ny planering för dejt =)
Kram