fredag, januari 11, 2008

Hög på abstinens

Snurrar runt, som den yra höna jag är, på allsköns bloggar i den här sajbervärlden. Det verkar som att alla andra har så mycket roligare och intressantare grejer att berätta.
För inte att tala om vad fina bloggarna är, med fina bilder och videosar och allt...

Kanske lite typiskt mig också att vara negativ och kritisera mig själv istället för att för en gångs skull vara nöjd med något jag gjort.
Kan vara det här med rökstoppet också som gör att jag är extra känslig och tar åt mig av allt.

Idag sa jobbet-Chrille till mig att jag beter mig som en Duracell-kanin. Och jag kände mig faktiskt som det också. Ni vet när man går upp i varv och det känns som man befinner sig inne i en tornado och pulsen bara ökar och ökar och det känns som man står brevid och tittar på.

Känner tyvärr igen symptomen. Sådär blir det även om man inte haft sex på länge - man blir helt dum i huvudet.

Inga kommentarer: