söndag, januari 13, 2008

Shake that ass

Känns som jag har massor att berätta, men det kommer liksom inte ut. Verkar ha mist förmågan att uttrycka mig i skrift. Vet inte ens om det blir rätt när jag tänker.

Har just gett sonen en liten skopa för att han käkat upp alla mina sluta-röka-tuggummin (lugn, bara vanliga tuggummin, inge nikotin i)
Kanske tog i lite för mycket för han tog kompisen med sig och drog iväg. Får säga förlåt när han kommer hem.

Passade på att ta mig en promenad i solskenet förut. Hade tänkt mig upp till Gryten och tillbaka, men jag tröttnade halvvägs och vände. Sen tog jag vägen runt Strömtorp istället och stannade till hos Kvist för en snabbkopp kaffe.

Hade pälsat på mig rejält, men arslet kan man tydligen inte göra något åt.
Känns som jag har en fryst julskinka i brallorna. Men om jag tar bilen och åker runt Möckeln en sväng, med rumpvärmaren i bott, kanske det tinar upp. Nackdelen är dock att då blir röva sådär dallrig igen.
Nu när den är djupfryst känner jag mig nästan som Beyoncé - fast å fin!

Inga kommentarer: