tisdag, januari 29, 2008

I god tid

Planen var att jag skulle tryna och sova lääänge idag.

Tyvärr hade jag missat slå av alarmet på min kombinerade mobil/mp3/kamera/väckarklocka.

06.03 (fortfarande världens mest udda alarmtid) ringer det.
Jag var långt in i drömmarnas land och på vägen därifrån kom jag på att jag lugnt kunde sova vidare. Så jag slog av mobilen, vände på mig och somnade om.

Klockan 07.00 ringer min far! Kan du vara hundvakt....idag....alltså efter jobbet....ska klippa mig....

Framförhållning a´la min far: I förväg är tidigast dagen innan.

Hunden är norra europas mest bortskämda gordonsetter som ylar så fort någon rör sig för han tror att han ska bli övergiven.
Nästa blogg, lär bli en till idag, kommer nog handla om honom.

Dagens ros går till jobbet: de meddelade att det finns en massagetid till mig klockan 12. Gööötttt!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill du bli avis? Jag har gratis massage VARJE vecka på mitt jobb!!