tisdag, januari 22, 2008

Got U bruschaaan!

Nu är det färdigt i alla fall, tapetseringen. Givetvis mättes det fel, klipptes och klistrades det fel, men nu orkar jag inte längre.
Det blev bra till slut.
Fattas bara det finstilta = allt nytt man vill ha för det blivit så fräscht i rummet så man inte vill ställa tillbaks alla gamla sjaviga prylar man har.

Det får vänta till helgen när tant Ikea ska besökas. Har redan lurat fadern att köpa min gamla TV bänk så jag kan köpa en ny.

Kan ändå inte sitta i vardagsrummet å se på TV förrän jag köpt nya gardiner, för nu kan vi verkligen snacka akvarium!
Om folk inte ogenerat glodde rakt in genom fönstret förut så lär de göra det nu!

Annars har dagen varit allt annat än spännande.

Jooo, just det, pratade med storebror förut och blev då varse om det skrivna ordets makt:
- Du har inte skrivit något om mig än i alla fall. Får väl börja svara i telefon när du ringer så man inte kommer med.

Mmm du, så ska en slipsten dras!

3 kommentarer:

Anonym sa...

e på....!...förlorar du så tapetserar du ett rum åt mig...vinner Du...så får du vara glad en stund!...ok?

Anonym sa...

ha ha ha ...äntligen något underhållande att läsa på jobbet;)å du om du fortfarande lider av energiöverflöd så ställer ja gärna upp å boxas mot din stora starka höger;)lr vad sägs om combat på fredag...lr varför inte en runda på gymmet å titta på de fina hantlarna??? nåväl tack för rolig läsning!!kram sandra

C.Nilsson sa...

njaa, Sandra. Tror jag nöjer mig med en liten catfight bara i så fall...