lördag, januari 12, 2008

Vakuum





Fan vad dum jag är som inte spacklat väggarna så jag kunde dragit igång och målat. Känner lite för det fast jag är seg.


Blev just ensamma mamman. Isak och Linus drog iväg efter att ha dunkat i sig lite tex-mex pannkaka. Det blev lite tyst här i huset. Man får känslan av att tredje världskriget just rasat och jag är den enda överlevande.

Somnade sött till "Gone baby gone" igår, så jag tänkte avsluta den. Gillar det jag sett hittills i alla fall.

Har även försökt mig på den boken en gång, men den ligger fortfarande i hyllan med sidan 276 uppslagen.

Minns inte riktigt varför jag slutade läsa den.

Ibland blir det så med böcker, att det bara tar stopp. Men jag brukar oftast avsluta dem till slut. Just den här boken har dock legat i ett halvår eller nåt, så jag betvivlar att jag avslutar den efter jag sett filmen.

Nu ska jag ge mig för den här stunden, har en dejt med The Soff!



Inga kommentarer: