onsdag, januari 30, 2008

Asshole award

Följande brev landade i min hotmail inbox idag, med ämnestiteln "Dra åt helvete":

Inte ett skit intresserad av nån av er.
Skickar till er alla på min kontakltlista respektera det nu
Lägg ner o låt mig vara i fred. Tack
Min sambo gillar inte att jag raggar runt så ha det...
Frå mig

Detta var skickat till sisådär en 30-40 tjejnamn enligt mailet.

Jag har inte den blekaste aning om vad det är för jävla ärkepucko, musicman jonsson hette han tydligen, och som vanligt kunde jag inte hålla käft och mailade följande tillbaka:

men är du helt jävla dum på riktigt!!!!!
Har ingen aning om vem du är!!!!!!!!!!!!
Dra åt helvete själv förbannade jävla psykopat

Okej, rätt så pubertalt, inte likt mig, men jag var satt på jobbet och var lite småstressad.
Borde hittat på något mer sofistikerat, ska tänka på det.

Vad är det med folk? Var är alla normala, hyggliga och väluppfostrade människor?

Men det är tur att det bara är ett anonymt mail och att jag vet att den som skickat det inte har den blekaste aning om vem jag är.
Om jag däremot skulle få handskrivna lappar i min brevlåda ute vid vägen...

Inga kommentarer: