onsdag, januari 09, 2008

Inte på humör

"Vad gött det är när det inte luktar rök ur mun på dä Catti" sa chefen i förmiddags.
Jaa-haa...betyder det att man får en 100-ing i fräsching tillägg varje månad? hade jag lust att fråga. Men jag bet mig i tungan - ingen risk!

Å visst känns det lite fräschare efter bara 61 timmars rökfrihet. Käften är inte alls lika slemmig som den brukar och man känner att man fortfarande kanske törs kyssa någon utan att bli tagen för "en ovanligt rynkfri 75-åring".

Men idag funderade jag allvarligt på vad jag gett mig in på.
Slut på grejer på jobbet och leverantörer som inte håller vad de lovar och ett jävla superlim som läckt och limmat fast SIG I KORKEN!
Brukar jag vara lite lätt labil annars så är det en barnlek mot vad jag känner nu. Men det ska ge sig säger de som vet. Hoppas det.
Igår (eller i natt, ca kl.00.00) höll jag på å kasta ut dvd:n å alla högtalare och alla andra jävla teknikprylar jag har. Det är en högtalare som inte funkar som den ska, men jag hittar inte felet. Allt är "som vanligt" rätt kopplat och högtalaren hel så jag FATTAR INTE VAD DET ÄR SOM ÄR PROBLEMET!!!!

Funderar på hur det ska gå när jag är ledig i helgen. Vad ska jag hitta på så jag inte åker dit på giftpinnarna igen? Å föreslå inte att jag ska dra igång och måla. Ni minns ju lilla badrummet och alla tårarna...vill ni väl inte att jag ska utsätta mig för igen?

Nej, nu ska jag "streama" lite vatten och rensa gifterna ur kroppen.
Tjipp!

Inga kommentarer: