söndag, januari 20, 2008

Seg söndag

Nehe, det hade inte trollat rätt sig med mallen över natten. Visst är det fult? Ser ut som en blogg från DDR.

Gårdagens depp och irritation har släppt.

Avslutade dagen med Järnverkets personalfest på Valsverket.
Det bjöds på potatisgratäng å helstekt kotlett, eller vad det var. Och så blev det ju en del rö´tjut och öl.

Hade faktiskt ganska så kul. Underhållning i form av något 70-tals band i fruktansvärt gräsliga scenkläder. Tror jag skrattade konstant.

Sen blev det hårdrock med Loud inc. Skrålade med rätt rejält. Måste ju öva upp mina stämband inför Maiden i juli.

Nu är jag mest hungrig. Skulle kunna döda för obegränsat med junk-food på Mc Donalds, mmm, en jordgubbs shake...

Det lämpligaste jag hittade i näringsväg härhemma var en bit oxfilé. Så jag får väl fixa mig en romantisk middag framför TV:n.

Sen ska jag blunda hårt och önska att okänd prins ringer på dörren och vill komma in och mysa och titta på film med mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är såå underhållande att läsa hur allt är i Dfs, har tipsat Syrran i Sthlm, så snart är vi 6st.

Kramisar

C.Nilsson sa...

Du e gullig du! Hoppas ni får en härlig semester! Kram