tisdag, januari 15, 2008

IT och Zlatan

Sitter och försöker klura ut hur man ska lyckas klämma in en liten video i bloggen. Verkar som det är hjärnstrejk för jag orkar inte sätta mig in i det.
Är inte speciellt kul å sitta under sonens loftsäng (med honom sovandes ovanför huvudet) å knappa på tangentbordet. Det känns liksom som man stör.
Får inte glömma lägga till laptop i listan: "saker-jag-ska-köpa-när-jag-blir-miljonär"

Skulle vara kul å se hur många som läser mina funderingar också, men det har jag inte heller lyckats lista ut hur man kan se.
Vet i alla fall att ni är 5 stycken; Gamle Svarten(Blancken) Västerås-Anna, Valla-Anna och tanterna på Västra Långgatan =) (förlåt tjejer! kunde inte låta bli. Jag får inte stryk nu va?)



Förresten, såg ni Zlatan igår? Denna gudabenådade spelare som inte lämnar någon oberörd.
Zlatan trivs. Både på fotbollsplanen och med sitt privatliv och han strålade som ett helt kärnkraftverk under hela idrottsgalan.
Och även om Zlatan hävdar att "Zlatan e Zlatan" Så är han nog, i och med Jerringpriset, svenska folkets Zlatan för alltid.

Själv hade jag en dröm om Zlatan i förra veckan. Men som det är i drömmarnas land, så skulle det bli alltför avancerat att ta upp här.

Godnatt och "love on you" hälsar Lakritsfantomen

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte sååååååå konstigt att du har risig statisktik...det är ju fan en hel vetenskap att lämna en enda kommentar...Men JAG läser iaf.../Dum-Per