onsdag, september 10, 2008

Ännu en dag i paradiset


Ännu en dag till ända som jag kan stoppa in i kategorin "Vad fan var det som hände".

Ger mig fasen på att nån av de där små grejerna i partikelacceleratorn i Cern har förirrat sig hit och konstruerat ett Big Bang bara för mig.

Satte mig framför datorn för att få ner pulsen lite, men känner att jag fortfarande inte är mogen att släppa papperspåsen jag andas i.

Dagen började ganska bra, men sen har den bara accelererat och jag tror det smäller snart.

Väntar samtal från sonens klassföreståndare som tydligen hade något att säga mig angående en incident som inträffat idag.

Okej, min son är inte en av Guds ljuva små änglar, men för den skull får man inte behandla ungarna hur som helst. Hoppas bara jag kan framföra detta på ett bra sätt så inte mitt temprament tar över samtalet.

Jävlas han (läraren) så har i alla fall jag gått på mitt sista föräldramöte och jag kommer inte ha ett dyft ångest för att jag inte går dit.

Tänkte tipsa om en auktion som pågår på den här sidan. Ett ypperligt tillfälle för den som vill se något väldigt litet och samtidigt få sig ett gott skratt.

Själv har jag inte budat. Handlar tyvärr inte på Lidl.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ang din son. Han frågade om jag hade fler smällare o lysgrejer idag....jag sa att han skulle få dynamit den här gången. bra va?

Anonym sa...

Dynamit! Bring it over!!!