måndag, september 15, 2008

Konsekvent inkonsekvent

Jag försöker beställa dokumenthållare att hänga på väggen här på jobbet:

- Dom svarta, har du bara dom i 12-pack?

- Ja, dom finns inte i mindre förpackning.

- Okeej....men då tar jag tar dom blå som ligger i 6-pack då

- Ja-a

- Sen vill jag ha den svarta hållaren för upprättstående ark.

- Eeeh, vilken då?

- Den längst ner på sidan...brevid dom blå

- Men den har du ju redan beställt.

- Nej, jag beställde en blå. Nu vill jag ha en svart som är vänd på andra ledden.

- Ja, den blå?...

- Jamen i min katalog är den svart.

- Det är ju i katalogen det. I verkligheten är den blå.

Aaaarrrrgggghhhh!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skaplig materialförvaltare där hahahaha....

Nej min vän,,,ALLT går inte att äta!

Hoppas du fått något i magen..

Hare gött!!
Dalakram
S