söndag, september 07, 2008

Dyra projekt

Det är tråksöndag och jag längtar tillbaks till jobbet. Det är nog första gången jag nånsin gjort det, men så illa är det.

Har upplevt tidernas urtråkigaste helg. Försökte få lite fart på den igår kväll, men lyckades inte.
Så nu har jag bokat in mig på en liten komma-bort tripp i oktober.

Har även funderat över ett erbjudande om att följa med på en liten tur till Sydamerika i vinter, men tyvärr var jag jag tvungen att backa för den. Hade varit underbart, men chansen finns fortfarande ett par år till.

Har surt konstaterat att det finns något som heter dränering och renovering. Fruktansvärt tråkiga och dyra, men tvungna projekt som jag måste ta tag i nästa år.
Men vem vet, jag kanske trivs bättre här om jag gör det.

Nu blir det svampomelett och bokläsning i soffan. Har redan klämt två böcker i helgen så vi får se om det blir en tredje också.

Inga kommentarer: