onsdag, september 03, 2008

Jellyfish


Efter att jag levererat en dräpande kommentar till min Chef idag säger han:
-Jag skulle så gärna vilja se hur filmen "I huvudet på Nilsson" skulle vara.

Min så kallade arbetskamrat inflikar då snabbt:
- Det skulle bara vara sånhär musik (sen vickar han huvudet fram och tillbaka samtidigt som han nynnar på den där dumma cirkusmusiken som spelas när clownerna kommer)

Men de har faktiskt inte så fel som jag vill få dem att tro att de har, för det är precis så jag känt mig den senaste tiden.
Som en dum manet som bara planlöst lallar runt och inte har en aning om vart den är på väg.

Fast jag mår rätt bra ändå.
Vissa dagar är det faktiskt helt okej att vara jag.

4 kommentarer:

Maria sa...

Ååååh, det är ju sånt här jag gör allra bäst! Jag gillar www.presentnet.se och www.russinnet.se, vill ha en av varje där! :) Om du ska handla på presentnet så har jag nog nån rabattkod jag kan skaka fram...

www.favoritsaker.se, www.barnrummet.se, www.akvihome.se och www.myfirstroom.se har också en del trevligt! Och www.doppresent.se har en del klassiska grejjer om du gillar sånt!

Å tack för infon om rödögat! :)

Anonym sa...

Go morron =)

Hoppas natten varit god för dig, och ännu en manet dag kanske...

Kan tänka mig in hur du mår så där när man är bakis och det kan slå ner en bomb bredvid och man bara rycker på axlarna...
Håll kvar i det tillståndet ett tag till...

Allt har en mening
Ha en bra dag
Dalakram
W

Anonym sa...

Tyvärr så är väl teckenspråk inte så vanligt här uppe haha.. Tror dock att jag kan lära dom ett och annat med mina nya kunskaper jag fått av dig haha! :)

Allt är guld med mig.. Och du mår bra hoppas jag ? :)
KRAM

Anonym sa...

Gomorrn babe.
Maneter hör till mina absoluta favvo-djur....
Puss