torsdag, september 11, 2008

Katt åt lampa...

Ni kommer inte tro att det är sant, men jag har lovat att vara kattvakt i morron.

Tänk er att jag, grannkatternas skräck och kvarterets självutnämnda kattpolis, ska ha en sån där liten sak i mitt hus under flera timmar. Till och med över natten!

Den ska tydligen vara sådär extremt vidrig och vilja klänga omkring och spinna och låta. Uack! Och 12 veckor är den. Gammal och ful och färdig för grillen med andra ord.

Funderar på om jag ska raka den så jag slipper känna den där mjuka, gossiga äckliga pälsen om jag av misstag skulle råka klappa den...eller nåt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rys...låter fruktansvärt jobbigt! Du kanske ska låna Love åxå så blir det lite action...

Anonym sa...

Hahaha, hoppas det gick bra att bara kattvkt... och att ägarna inte blev allt för arga när dom upptäckte att dom nu mera äger en nakenkatt ;)

Ha´t bra ida ;)