måndag, september 29, 2008

E litta lista

Har inget att förtälja er idag så på whatthefuck:s inrådan så kör jag en liten lista och avslöjar diverse oviktigt vetande om mig själv.

Jag tog mig friheten att beskära frågorna lite. Det blir så långt och tråkigt annars.

1. Hur gammal är du om fem år?
Som vanligt alldeles för gammal

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Mig själv

3. Hur lång är du?
I höjd med en dvärg enligt vissa.

4. Vad fick dig att skratta senast?
När jag googlade en kund:s namn idag och som första träff fick in: **** blowjob. Undrar om kunden är nöjd...

5. Vem ringde du senast?
Johannes

6. Vem ringde dig senast?
Johannes, som berättade att han varit hos en kompis som bor granne med Linda Rosing. Man kunde se rakt in i hennes badrum och hon tog sig på tuttarna hela tiden.

7. Vilken ögonfärg har du?
Blåååå

8. Vilken är din favoritjulsång?
INGEN! Men måste man välja blir det John Lennons War is over.

9.Vad skrämde dig om natten som barn?
Blodspöket!

10. Sover du med eller utan kläder på dig?
Ja, inte har jag rävpäls i alla fall.

11. Sover du på någon särskild sida?
På magen om jag sover i sängen. Hur som helst förutom på magen om jag sover i soffan.

12. Tycker du om att mysa/kela?
Hmmm, mja, men det finns ju gränser.

13. Sover du med gosedjur?
Jajjamän! Mina ständiga följeslagare dammråttorna som bosatt sig under sängen.

14. Kan du rulla med tungan?
Ja det kan jag.

15. Vilka städer har du bott i?
Inga alls.

16. När var du i kyrkan senast?
En begravning för över ett år sen.

19. Tycker du om kaffe?
Har påven en lustig mössa?

20. Vad dricker du till frukost?
KAFFE!

21. Är du en beroendemänniska?
Freud skulle älskat mig.

22. Föredrar du havet eller bassäng?
Utan tvekan havet.

23. Vem är den roligaste människan du känner?
I ärlighetens namn är det Stora Brorsan när han är på det humöret.

24. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Den fulaste pennvässaren jag någonsin sett.

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj där tjejen!!

Mmmm drömmer mig tillbaka till hur snygga vi var där på 80-talet *asgarv*

Hare min vän!!
Dalakramen
Sophie