lördag, september 20, 2008

En salig blandning

Jen är lite nyfiken på vad folk har hemma som bara ligger och skräpar.
Eftersom jag inte har nåt bättre för mig så delar jag härmed av mig av mitt (o)glamourösa liv.

5 saker i min frys:

* Köttfärs förstås

* Kantareller - jajjemän!

* Kyckling på längden och tvären

* Broccoli

* En stooor öring

5 saker i min handväska:

* Plånbok - dock ständigt tom förutom kvitton. Vart kommer dom ifrån?

* En tom neccessär - ett felköp då inte ens en mascara går i

* Två suspekta förpackningar med nåt slags föryngrande elixir som morsan fått i Spanien

* Nycklar

* Två tomma plastpåsar i olika storlekar (!)

5 saker i badrumsskåpet:
(har visserligen inte något skåp, men tre välfyllda lådor)

* Rakblad

* Diverse preparat som man tror ska göra mirakel med håret

* Hårborttagningscreme

* Diverse preparat som man tror ska göra mirakel med huden

* Resorb vätskeersättning (läs bakfyllemedicin)

5 saker i min garderob:
(har ju ingen egen, men ni får en blandad kompott från de som finns)

* En urvuxen halloweendräkt

* Spel

* Blusar som jag glömmer bort att använda just för att dom hänger i garderoben

* En låda dinosaurier

* Handdukar och badlakan

Dela med er av all bråte ni har hemma och låt mig få läsa det sen.
Nu är jag off för badminton.

Ciao! (övar italienska)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, det är den enda pizzeria vi har, bor ute i skogen ;) ... det är inte många som har en låda dinosaurier i garderoben du? Hahaha ;)

Ha en underbar Lördag ;)

Anonym sa...

Buongiorno signorina bella =)
För mej är det iallafall morgon nu.
Fortsätt öva!
Bacio

Anonym sa...

Rosing känner sej som en Alva (japp, med stor bokstav) då hon har gjort en hårförlängning....öööhhhh

Anonym sa...

Thank you, för att du stillar min nyfikenhet! :)

Frågor:(om man får lov att ställa?)
*Har du fångat öringen själv?
*Vad har du plastpåsarna till?
Kvällen var underbaar,
hoppas på det samma för dig! :D

Anonym sa...

Halluuu bruden!Slapp efter badmintonen??
Ska precis käka lite orientalisk kyckling här, ser att du har ungefär samma i kyl/frys som mig!!

Men en sak jag undrar över:
* En låda dinosaurier ???
Utveckla please *L*

Kul grej det där med fem saker...
Kör en sån senare på min blogg...tack för tipset
Simma lugnt
Dalakram
Kvast-Hilda