torsdag, september 11, 2008

Mosad

Nu är jag trött. Känns som jag blivit överkörd av en ångvält (alltid nåt) men faktiskt lite glad.

Jag har fått en sånhär:


Av Mumari, som jag för övrigt är lite avundsjuk på (återkommer till det i ett senare inlägg)
Kika in på hennes blogg som är fylld av superfina bilder. Tjejen har tydligen svans också...

Utmärkelsen ska skickas vidare till sju stycken, men då jag ser att några redan fått den så väljer jag fritt från mina favoriter:

Dumper - the one and only, bara för att han tycker det är löjligt, men det stärker hans ego nåt så otroligt så jag kan bara inte låta bli.

Fröken Källgrenden enda i världen som packar lika dåligt som jag

Snygg Karinför att hon är en "killer" och inne i ett lyckligt stim

Sophie en galen häxa som alltid har kvastskaftet vaxat

Tessan undrar var hon snor sina bilder...

Nattiz gullig tjej som behöver knuffas lite för att få nånting gjort ;)

Elin ny bekantskap. Kul att följa jakten på mördarkilon å snygga modellbilder.

1. Den som fått utmärkelsen kopierar bilden och lägger den på sin blogg
2. Länka till personen som gav dig utmärkelsen
3. Ge utmärkelsen vidare till sju bloggar
4. Länka till dom bloggar du gett utmärkelsen
5. Lämna ett meddelande på bloggarna som du gett utmärkelsen till

Inga kommentarer: