söndag, september 14, 2008

Han var ju så söt


Katten, som för övrigt tydligen hette Lakrits, har återbördats till sitt hem med hela pälsen i behåll.

Den vållade mig inga större problem förutom att den sprang och gömde sig så man inte såg till den på flera timmar.

I och för sig var det lite svårt att somna eftersom den gick och trampade och strök sig runt ansiktet hela tiden. Att läsa bok var det inte tal om.

Fredagskvällen viktes för Guitar Hero och Singstar medans lördagskvällen innehöll ett kilo kräftor och somna i soffan.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska dra på ljudboken och ge mig ut på en promenad.

Skulle verkligen behöva röra lite på mig för jag är så seg och trött, men jag gissar på att jag blir hemma ett tag till.

Segsöndag som vanligt. Skulle kanske dra in till Ikea, men jag tror jag väntar tills lönekuveret dimper ner. Ger i alla fall ett par extra kronor att spendera på saker man inte hade en aning om att man behövde.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gudars va söt den va ;)

Det här med ägget... det smet liksom åt fel håll när jag knäckte det mot kanten och eftersom plattan var så varm så kunde jag inte torka upp det på något annat sätt än att "steka" det direkt på plattan... fy! Vad det luktade illa, hahaha!

Ha en fin fin söndag :)