söndag, september 28, 2008

Mycket märkligt


Så har man irriterat sig hela helgen på att ljudboken inte gått in i mobilen.
Men nu när jag kollade så ligger den plötsligt där, trots att telefonen inte talat om att den finns.

Jag har måste alltså ha nån form av mystisk inverkan på tekniska prylar. Saker som händer med min teknikprylar händer aldrig nån annan.
Kalla det handhavande eller vad som helst, men så är det.

Kanske är det whatthefuck..s Tomte eller så är det bara min egen Någon som varit i farten igen.

Nu finns ingen återvändo - ut i den där jävla trädgården!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aaaa säg inte mp3 ljudbok, eller wave filer till mp3 osv osv....
Jag trodde jag skulle bli tokig av att konvertera över Luftslottet som sprängdes till min mp3 spelare...slutade med att jag fick köpa en på rea istället och ta min stoooora cd spelare *suck* Så teknik är INTE kul när det jäklas!! Du har min fulla sympati!!

Tänk att du ska va så himla klarsynt,,,klart de nedersta bilderna var från förra gången vi gick ut..............
You got me there!!! *asg*
Ha en bra dag i sol och blåsten!
Dalakram
Witchen

Anonym sa...

hahaha, tomten kan vara snäll ibland, men han kunde ju ha talat om för dej att han hade lagt in den! ;)

Du var inte dum du, helt klart att det är så fläckten funkar, att jag inte tänkte på det! ;)