fredag, februari 15, 2008

Skulle grillat kôrv idag

Äntligen underbara fredag!

Solen skiner som det vore en vårdag i april.
Men om rätt hade varit rätt, skulle det egentligen varit en sån där dag när man skulle sitta ute i snön, på isen å grilla kôrv å bara mysa...

Vad gör vi med fredagen då? För tillfället lutar det mest åt slapparhållet.
Inte göra något, bara vara...på sin höjd en slow-motion promenad.

Väntar dåliga nyheter på telefon...
Tänker bara svara på samtal från fyra personer den här helgen, så om du har tänkt ringa - gör inte det (nee, jag är inte vrång, bara som jag är ibland) Men som ni vet går det över och jag är "back in business" igen.

Eftersom jag hade gått ner ett kilo sen igår, ja här pendlar vikten lika hejdlöst som humöret, så tog jag en "hjärtansmuffins" när jag var på kafferep förut.
Det var nån form av florsockerröra och strössel på. Smakade....gott...
Får se om vikten håller i sig. Gick ju upp ett kilo av en semla, så det blir väl en ökning på 400 gram sådär.

Love on U all från Lakritsfantomen

1 kommentar:

Anonym sa...

Ähh...ryck upp dig för i hundan. *petar hårt på na*...Tänk på alla telefonförsäljare som inte får sin inkomst om du inte svarar....hygglo