söndag, februari 10, 2008

Hangover



Igår kändes det SÅ väldigt rätt att sitta och hinka i sig kopiösa mängder rö´tjut, som om det vore mineralvatten.
dag känns det som det var mindre genomtänkt.
Det bor en liten kopparslagare som jobbar helg innanför mitt pannben.
Isak kom hem från mormor här förut, men han drog iväg till en kompis.
Tur det, för jag måste nog lägga mig och dö, eller i alla fall sova ruset av mig. Känns inte riiiktigt som jag är "med" än.
Var hos Kvist och hämtade lite grejer från gårdagen. Tänkte att en promenad skulle göra gott (ja, fick visserligen skjuts av morsan dit) men jag fick håll efter knappa 100 meter. Fick plåga mig hem. Ja, ni hör ju hur illa det är ställt.
Tror att en liten tupplur kan göra susen. Har jag tur kanske det är repris på melodifestivalen. Var tydligen något i hästväg.
Följde inte dramat personligen igår, så jag hade väl ingen koll när följande sms dök upp i telefon:
"Dä luktar skit om melodifestivalen. Pensionärerna rösta på gubben å barnen rösta på Amy. Va blir dä nu då?"
Tycker ni att texten ser ihopklämd ut så är den det. Verkar som att saker och ting inte funkar som det ska just nu. Det är säkert det där jävla HTML

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska vi tycka synd om dig eller?

C.Nilsson sa...

Självklart ska alla tycka synd om mig!