lördag, februari 02, 2008

Äckelblogg

Jag är sjuk!

Kom med nå´t nytt tänker ni, men nu är jag faktiskt sjuk sjuk.

Dagens plan var att jag skulle tryna och sova tills jag vaknade av mig själv. Det gjorde jag i och för sig - tio över fem!

Funderade lite över varför jag vaknat, men ett litet molande illamående gav mig svaret.
Jag hatar att må illa!!!
Bästa åtgärden är fingrarna i halsen - uack! Men det blir i alla fall bra en stund. Men det är ju så jävlaäckligtåspy!!!!

Tror visserligen jag har feber också för känner mig lite konstig i kroppen och det småvärker här å där. Ja, precis som på gamla kärringar.

Så nu blir det soffläge och film för min del.
Alldeles ensam och liten och jättejättejättesjuk!

Om det inte dyker upp några inlägg här så kan ni skicka likbilen för då har jag dött här i min ensamhet.

Kul att ni läste min blogg *snyft* farväl

2 kommentarer:

Anonym sa...

klart VI läser din blogg....e´oxå sjuk...gått på alvedon o cola hela dagen....feber...räserbajsning...ulkningar. SÅååååååå trevligt att vara i hallen då...

C.Nilsson sa...

Som sagt...pic-virus!?