onsdag, februari 13, 2008

Fet onsdag


Igår tog jag äntligen mod till mig och skuttade upp på vågen. Första gången sedan rökstoppet.
Det var faktiskt inte så illa som jag trott, men som vanligt är jag inte nöjd.
Eftersom jag hade kräksjuka förra veckan så skippade jag semlan, men idag tyckte jag att jag kunde få äta en i alla fall. En törr äcklig från kylkartong på Kronhallen.
Ingen gossig från bageri, med vaniljkräm i.
Får man väl unna sig va? En semla om året. Är ju inte såå onyttig i alla fall.
Har i alla fall dragit i mig den nu. Tror jag klockade på 23 sekunder och då har jag ändå skrapat bort den där snuskiga mandelmassan - uack!
Ser på förhandsgranskningen att all text är totalt ihoptryckt så nu blev jag sur. Kan man ju lika gärna bara skriva en massa bokstäver utan varken mellanrum eller kommateringar, ser ju ändå förjävligt ut!
I morron är det alla hjärtans dag...tror jag låser in mig i källaren...nee, ja e inte bitter...

Inga kommentarer: