onsdag, februari 06, 2008

Buuuaaahhh

Nu är jag sådär trött på mig själv igen!!! Att jag aldrig kan ge mig och inse att jag inte ska hålla på med saker jag inte förstår mig på.

Alla andra människor bloggar på sidor där det verkar så jäkla lätt att se hur många som är inne och läser.

Själv har jag letat efter en liknande funktion på min blogg, men jag hittar fan inte ett skit.

Så av en händelse så hittade jag en sida där man kunde ladda ner någon form av räknare, så kan man ju kolla via den.
Sagt och gjort. Jag micklade lite och så kom jag till steg 3 där det stod att man skulle "plutta" in några koder på sin blogg.

Que?! Vardå hade dom tänkt sig??? såg ju massa konstiga tecken och så det där magiska ordet HTML.
Har det där magiska ordet ovanför rutan där jag just nu håller på å skriver Redigera HTML står det.
Har varit inne där och försökt redigera. Det är ju för fan mer jävla koder än å avfyra en atombomb!!!

Jag fattar inte vad det betyder!!! *gråter*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju det jag sa...du Är ju blondin*blink*

C.Nilsson sa...

bah!