måndag, februari 04, 2008

Det tar sig ...

Så har även jag drabbats av bloggtorka!

Detta kan ju aaaaldrig bero på att jag lever ett totalt ospännande och tråkigt liv.

Det måste bero på att jag är sjuk (men på bättringsvägen tror jag) och att jag inte orkar svara i telefonen (som om den ringde) så jag får ingen inspiration.

Masade mig i alla fall ner till Kronhallen idag. Dåligt med föda härhemma.

Jag köpte ägg, äpplen och Brämhults svindyra, men-ack-så-goda, apelsinjuice. Så nu står jag mig ett världskrig till.

I morron ska jag nog försöka mig på lite mera friskluft så man klarar av hetluften igen. Har definitivt inte TID å vara hemma mer.
Blir nog några övertidstimmar sen så jag kommer ikapp, men det gör jag så gärna

Avslutar med ett stoooort, inte alls ansträngt, leénde ...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mås det där borta i skogen?

C.Nilsson sa...

som en bergådalbana...