söndag, februari 03, 2008

Har nu ...

insett att jag inte kommer kunna jobba i morron. Behöver en dag till på mig för att bli riktigt på alerten.
Messade Chef, tror inte han blev så glad, men shit happens.
Kurerar mig annars i vertikalt läge.

Hade lånat "Kalle och Chokladfabriken" av Blancken, men döm om min förvåning när fodralet var tomt när jag öppnade det.

Så typiskt! Hade verkligen lust att se något lättsmält.

Nu blir det TV-zappande istället, med min trasiga fjärrkontroll som man får dänga i bordet med jämna mellanrum för att den ska fungera.

Fick visserligen en ny av min otroooligt skojfriska lillebror + sambo i julas, men jag vet inte om jag har plats för den.
Vad är det för fel på den här familjen???

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska vi spy ikapp?

C.Nilsson sa...

skickar en sköterska ;)