måndag, december 01, 2008

Tillbaka till tonåren

Stora brorsan har fyllt år.
Han har fyllt många år.
Som vanligt är han myyyycket äldre än vad jag är.

I lördags skulle vi fira honom en andra gång. Firas den som firas bör!

Tog en limousine till själva partajet. En vit 240 med pälsfodrad insida och ett signalhorn som lät som en polissiren. Stötdämparna tog nog slut redan i slutet av 80-talet så störtkruka hade varit på sin plats.

Det kändes som jag var 14 år igen, när man satt i en gammal Volvo och åkte runt, runt, runt på stan.
Festen var dock mycket trevlig och till min förtjusning så fanns det ett ABBA-singstar.
Efter några timmar begav vi oss ner till byns "lokala".

Även denna gång blev färdsättet en resa tillbaka i tiden, sittandes på golvet i en skåpbil.
Någon hade även den mindre goda smaken att "vädra ur sig" i det lilla fordonet.

8 kommentarer:

Anonym sa...

vart är bilden på födelsebarnet?

Pz2 sa...

Klart jag tittar in lite då och då för att se om du fått ordning på tekniken:) Välkommen tillbaka!

Anonym sa...

Lyxåk med andra ord ;) Hoppas allt e bra =) Måste köra SingStar när jag kommer hem, börjar få lite smått abstinens... ;)

Anonym sa...

Låter som en kväll helt i min smak. Din bror måste ha glömt å bjuda mej...

Anonym sa...

Ha ha ha! Det är äran att få läsa sådana här inlägg som förgyller nätter som denna! :P
Tack o tack! :D

Anonym sa...

I min blogg kan du tävla om ett armband;)
Var med vettja!

Anonym sa...

Hahaha, klart nån måste vädra ur sig... det hör ju också till tonåren ;)

Emma sa...

Haha, bloggfeber eller bara jäkligt dåligt med jobb!:D Men det är vilket som.. Nej va tusan, saknar dina grymma inlägg! Vill ju veta vad som händer i ditt liv :) Hörde att du kanske ska till Örebro med my mother iallafall.. roligt roligt ;) hoppas allt är bra annars, kram.